1 listopadowe odwiedziny
d a n e w y j a z d u
30.00 km
20.00 km teren
01:15 h
Pr.śr.:24.00 km/h
Pr.max:40.00 km/h
Temperatura:3.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Cube AMS
...grobów bliskich. Okazuje się że podobnie jak Goro od paru lat jeżdżę po cmentarzach rowerem, szybciej i przyjemniej. Z tym że odwiedzam tylko dwa i to na dodatek jeden po drodze. Izabelin i Laski. Połowę trasy robię przed południem (dojazd) a w okolicach 9 wieczór drugą połowę kiedy to odwiedzam cmentarze. I to jest to co lubię, spokój na cmentarzach, cisza, noc, ładnie podświetlone zalesione cmentarze przez lampki, taki bardzo specyficzny kojący klimat, czas na refleksje. Ale już sam dojazd na cmentarze i po między nimi z Izabelina do Lasek przez głęboki las ... "Chińskie działo jonowe"™ -moc na maxa, jeb z laserka :) i rura przez ciemny las. Zdecydowanie dużo wrażeń wysokie tempo plus ciemny las, bez znajomości ścieżek nie szło by szybko jechać. Przyjemna dawka adrenaliny.
Na jednej z dróg pod lasem spotkałem też ciekawy twór drzewny
Wracając koło warszawy polami natknąłem się na kolejne znajome hasze wyrównane po horyzont lampki przez spychacze - będzie nowe osiedle zapewne. Tam też przeciął mi drogę jakiś szarak wystraszony a dalej mijałem jakąś grupkę która dziarsko pomykała z jedną latarką, młody chłopak trzymających ich jedyną mizerną latareczkę dostał prawie zawału przestraszony kilka razy krzyknął jak na wysokości metra minął go mega szperacz z prędkością prawie światła ;D Nie wiem o co chodzi mijałem ich o dobre 3 metry :)...wysoki sądzie.
Kategoria przejażdżka
Harpagan 42 - Elbląg - debiutancki wpiso-start
d a n e w y j a z d u
148.00 km
48.00 km teren
11:55 h
Pr.śr.:12.42 km/h
Pr.max:58.00 km/h
Temperatura:5.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: 3000 kcal
Rower:Cube AMS
Pod presją społeczną ugiąłem się i ten pierwszy wpis popełniam a to od razu zacną imprezą. Co bym tego tylko nie żałował...
Wstępne założenia: frekwencja wpisów będzie średnia, bo po co opisywać dom-praca-praca-dom, będą tylko zawody lub szczególne wydarzenia
Wracając do harpa, dojechaliśmy w piątek z Niewe,Radkiem i Śledziem. W czasie przygotowywania wieczornego isotoników poszło trochę isobroników plus naleweczka dla zdrowotności, generalnie położyliśmy się o 1 na 4 godziny snu :/
Start sprawny, ale jak zwykle na początku moduł nawigacyjny załącza mi się dopiero po jakichś 20 km i tak też było tym razem, więc na 19 nie pomogłem zbytnio. Staliśmy wpatrzeni w mapę w tym lesie przy "podejrzanym dojeździe", zaparowane okulary jak zwykle zawodnicy mijali nas z różnych stron i nikt pnk. na oczy nie widział, aż nasze wątpliwości rozwiał Paweł Brudło i ruszyliśmy za nim :)
Pnk 8.
Na drodzę do pnk. Radek już nam umknął. na samym pnk zostawiłem piękny odlew w błocie o tytule: "lewy profil rowerzysty z plecakiem i rowerem w pozycji postawowej".
Pnk 15.
Po drodze wyłapuje Theli-ego i Prawdopodobnie Chrisa (spotykaliśmy się jeszcze na paru następnych pnk) oraz Śledzia z koleżanką.
15 - kto był i zdobywał od PD-Wsch ten wie że to oznaczało przeprawę w głębokim, błotnistym, dzikim kanionie bez drogi. Z tracka gps ~2km - 55 minut. Uczestnicy tej zabawy: Niewe (powodor :) ) plus ofiary. Na 15 krótkie pogaduszki z eMoniką.
Błoto jak zwykle odebrało swoje czyli siłę i wole walki.
Pnk 16.
Prosto, ładny widoczek.
Pnk 20.
Krótka przechadzka po torach, można było trochę się przebrać (ciężko było dobrać ubranie na ten dzień) zjeść, pogadać. Niewe rozczarowany brakiem pnk. "NA" kamieniu - masochista.
Pnk 10.
Niewe uciekł w drodze do, dopadłem go jeszcze na samym pnk. Błoto, ale przejezdne. 11 i 6 wypadają z planów, zmęczenie.
Pnk 2.
Po drodze mijam garnizon wojsk pancernych, Radzia (jedzie na 11 z 2). Sam dojazd na pnk...błoto, przejezdne. Powrót, ciekawostka w pedale został mi prawy blok z buta, próba przykręcenia kończy się zgubieniem jednej śrubki dalej (strata 7 min, trzeba było od razu jechać nie bawić się) jadę bez prawego wpiętego buta, w ubijakach to jeszcze bardziej nie wygodne.
Pnk 14.
Łapię pociąg, wspólnie jesteśmy szybko na 14. A tam znów 5 min w plecy ale po prostu musiałem ogrzać nogi już było kiepsko. 13-ka wypada z planów czas i duża głębokość pnk. w terenie.
Pnk 3.
Migusiem.
Pnk 17.
Dojazd szosą przez podgórze, piękne sielankowe tereny, niestety tutaj się leniłem, trzeba było cisnąć :/ W Majewie odbijam na pnk, po drodze obszczekują mnie psy, na razie 2 (czyli Niewego jeszcze tutaj nie było :D ). Zjazd na pnk. w życiu bym nie znalazł od tej strony ciężko powiedzieć żeby droga zgadzała się z mapą, ale później patrzeć na track chyba się zgadzała, może to przez zmęczenie?
Powrót, teraz w wiosce już 3 psy, ale cisnąłem szybko więc nie zdarzyły dobiec, znaczy nadal tutaj Niewego nie było :)
Pnk 12.
Droga na PD. od 17-ki niestety taka piaszczysta że trzeba było prowadzić.
Sam pnk. banalny.
I tutaj decyzja czy 18 starczy czasu, jadę z linijka na mapie i liczę, kruca bomba mało czasu. Odpuszczam, później policzyłem, jak bym miał 10 minut więcej zapasu, miałem około 35 to by dało rady ( tak blisko 5pnk wagowych tak blisko...). Nie wiedziałem też że do Elbląga już tylko w dół.
Znów razem w pociągu ekipy Transalp.pl zdrowo tniemy 50 km/h do Elbląga. Zjazd mnie tak zaabsorbował że zapomniałem o 5-ce na asfaltach która przez pól godziny była łatwa do wciągnięcia.
W biurze zawodów okazało się że z czytali mi chipa z błędem, po poprawce będzie jakieś miejsce 60. ehh no a 30-ka była w zasięgu ręki. Next time!
Na koniec:
[wstaw]http://gps.bikebrother.com/mapa.aspx?trasa=18270[wstaw]
Przed i na dekoracji oczywiście pełna integracja z znajomymi bikestatsowiczami.
[tu fota ukradziona od Niewego z hejnałem do 4 potęgi]
(qrde gdzie ja w wawie znajdę za 16 zyli TAAAKĄ michę makaronu?)
Elbląg nocą jest ciekawy, ale ile i gdzie wypiliśmy i przygody po drodze to już materiał na film... urwany.
Kategoria Orientacja
Roboczy wpis
d a n e w y j a z d u
66.00 km
6.00 km teren
h
Pr.śr.: km/h
Pr.max:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Pegueot - niebieska szczała
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus fermentum libero non odio ornare dapibus. Mauris lobortis, nibh ac lacinia condimentum, tortor orci aliquam neque, eget ultrices sem nisi vel mi. Duis lobortis faucibus feugiat. Vivamus venenatis tortor vitae lectus mattis sed cursus enim auctor. Ut tincidunt pulvinar justo, id vehicula diam fermentum non. Proin ut sem eget libero congue varius. Etiam in nisl id odio pulvinar condimentum ut quis lectus. Pellentesque vitae metus ac dui imperdiet faucibus. Donec vehicula fringilla nisl eu auctor. Etiam vitae mattis lectus. Aliquam sed ligula leo, vel pellentesque est. Proin at neque nunc, sit amet adipiscing ligula. Nam vel mattis libero. Mauris sit amet blandit sapien.
Curabitur ut metus metus. Curabitur id sapien sed augue ornare venenatis. Sed tortor augue, tincidunt at placerat non, tempor tempus massa. Nulla facilisi. Cras gravida lacus eget risus iaculis blandit. Aenean ipsum dui, volutpat ac elementum at, hendrerit quis augue. Quisque tempor tortor vel erat blandit dictum. Fusce ullamcorper fermentum libero eu semper. Etiam tristique magna quis enim placerat ornare. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Vestibulum dapibus cursus consequat.
Praesent augue felis, malesuada sit amet luctus ut, consequat vitae arcu. Morbi vel sapien tellus, et scelerisque ante. Integer arcu justo, blandit mollis dapibus eget, elementum sed arcu. Vestibulum ligula est, dictum id laoreet eget, dictum vitae est. Nullam congue ligula vitae lectus condimentum placerat. Phasellus sodales tincidunt ullamcorper. Vivamus varius, lacus ut sodales venenatis, libero nisl tincidunt elit, et aliquet mauris turpis at metus. Fusce lacinia, ante ac sagittis adipiscing, lectus augue viverra erat, quis sodales nisi velit vitae orci.
url: Mapa
img:
ramka:
[wstaw]http://gps.bikebrother.com/mapa.aspx?trasa=15596[wstaw]
googlemaps
[gmaps]http://eagles.pl/josiv/20111015060230_harp42.gpx[gmaps]
http://dl.dropbox.com/u/178922/20111015060230_harp42.gpx
http://eagles.pl/josiv/20111015060230_harp42.gpx
Aliquam leo nulla, ornare sed faucibus eu, dignissim varius ligula. Phasellus feugiat consequat velit non dapibus. Aliquam erat volutpat. Fusce pretium odio nec urna suscipit malesuada. Fusce tristique lacinia lacinia. Pellentesque eget enim mollis nulla interdum molestie Niewe nec vitae dui. Mauris dignissim rhoncus arcu ac molestie. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Donec auctor ligula consequat tortor luctus consectetur. Aliquam eu lacus nibh, et suscipit sapien.
Kategoria Wycieczka